Dag 6 Zion NP - Reisverslag uit Zions Park, Verenigde Staten van Jos Hebels - WaarBenJij.nu Dag 6 Zion NP - Reisverslag uit Zions Park, Verenigde Staten van Jos Hebels - WaarBenJij.nu

Dag 6 Zion NP

Door: Jos Hebels

Blijf op de hoogte en volg Jos

10 Juni 2016 | Verenigde Staten, Zions Park

We hebben vandaag een extra dag in het national park Zion. We zetten de wekker om 6:00uur om de trail Riverside walk en the Narrows te lopen. De Riverside walk is redelijk eenvoudig. Deze voert langs de rivier op een verharde weg. Wat opvalt is de flinke stroming. We hebben voor de narrows waterdichte wandelschoenen gehuurd met speciale rubberen sokken. Bij het eindpunt van de Riverside walk start de trial The Narrows. Deze toch is tussen de bergen door zonder een wandelpad. Je loopt vrijwel de gehele tijd in de rivier en met een wandelstok kunnen we onze evenwicht bewaren (de stroming is erg sterk). Deze wandeltocht duurt zo'n 3 tot 4uur en als we terug zijn, zijn we ook flink gesloopt. We relaxen wat op de kamer (buiten gewoon te warm, we tikken de 40 graden aan) met onze airco aan. Wat moeten we zonder. We bekijken waar we s'avonds gaan eten en zoeken alvast uit wat de dag van morgen brengt - LAS VEGAS. Wellicht dat we de vakantie terugverdienen met 1 dollar in een casino?

• 11 Juni 2016 - 06:08

Saskia:

Wauwwww wat klinkt het allemaal geweldig!!!

Volgens mij komen jullie fitter dan ooit terug van deze vakantie, sta er versteld van hoeveel jullie lopen! Enig idee hoeveel km jullie Al zitten??

Alvast

• 11 Juni 2016 - 06:10

Saskia:

*gaat volgend mij iets mis met de vorige reactie *

Alvast heel veel succes en heel veel plezier voor In Las Vegas!!'

Dikke kus

Saskia

• 12 Juni 2016 - 16:20

Pa Possel:

Conditie is straks flink toegenomen na al die tochten. Veel succes in LA. Geluk zit in de liefde dus die dollar maar een beste kus geven voor je hem inzet. ;-)

• 12 Juni 2016 - 16:21

Pa Possel: