Dag 7 Zion NP - Las Vegas + Dag 8 Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jos Hebels - WaarBenJij.nu Dag 7 Zion NP - Las Vegas + Dag 8 Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jos Hebels - WaarBenJij.nu

Dag 7 Zion NP - Las Vegas + Dag 8 Las Vegas

Door: Jos Hebels

Blijf op de hoogte en volg Jos

12 Juni 2016 | Verenigde Staten, Las Vegas

We beginnen de dag met een ontbijt bij Meme's Cafe. We hebben elk een heerlijke crepe. Ongelofelijk lekker. We genieten nog een laatste keer van het fantastische uitzicht en verlaten dan het NP voor Las Vegas. Voor dat we dit doen bezoeken we een tyre center in Springdale. We hebben al enkele dagen een band welke telkens 'pressure' verliest. In de Grand Canyon hadden we al een waarschuwingslicht en hebben we er lucht bij in gedaan. Bij de tyre center hebben ze onze band gerepareerd (flinke schroef uitgehaald). Bonnetje leveren we in bij de verhuurder:). Op naar Las Vegas, zo'n 2,5uur rijden. Onderweg rijden we nog door een Fire State Valley Park. Wederom prachtige rotsformaties. Ongeveer een half uur van tevoren zien we de skyline van Las Vegas al vanuit onze auto. Prachtig. Het is hier ook meteen veel drukker en het is even goed opletten. Alle bekende hotels zitten hier en er zijn miljarden in gestoken om deze te bouwen. Zo is de eiffeltoren nagebouwd in hotel Paris, Half New York is nagebouwd in hotel 'New York New York' (hier zitten wij de eerste nacht) en een stukje Egypte is gebouwd in hotel 'Luxor' (hier zitten we de tweede nacht). We komen aan in hotel New York New York en deze is echt gigantisch. Een enorme gokzaal en je kijkt je ogen uit. Dit is simpelweg niet te beschrijven en de foto's moeten maar een indruk geven. Bij de eerste die we 'vergkokken' win ik 180 dollar bij de roulettetafel, rood 14. Wat een geluk:). We zien hier verder nog de bekende gigantische Coca Cola fles, het hard Rock Cafe, pamfletten met de aankondiging van 'onze' grote DJ's Hardwell en Tiesto, een M&M winkel met werkelijk waar alles wat je maar kan bedenken van M&M, allerlei soorten mensen, pool party's en de wereld een casino's. We komen tijd tekort om alles te zien. Op dag 2 zijn we nog naar een outlet mall geweest. Hier hebben we nog even kunnen shoppen. We hebben nog even getwijfeld of we nog een dag blijven en de volgende dag extra veel rijden maar voor onze beurs is het beter om morgen te vertrekken.

• 13 Juni 2016 - 08:45

Marga :

Las Vegas, de gokstad van de wereld en dan rood 14....... hoeveel geluk kun je hebben.......
    Gelukkig is de band gerepareerd zodat dat euvel ook opgelost is. Wederom mooie omschrijving Jos!