Dag 2 Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon Village, Verenigde Staten van Jos Hebels - WaarBenJij.nu Dag 2 Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon Village, Verenigde Staten van Jos Hebels - WaarBenJij.nu

Dag 2 Grand Canyon

Door: Jos Hebels

Blijf op de hoogte en volg Jos

07 Juni 2016 | Verenigde Staten, Grand Canyon Village

We worden behoorlijk vroeg wakker, 6uur. Op zich niet gek want we zijn ook om 21:30 al ons bed in gekropen. We beginnen de dag met een eenvoudig maar lekker ontbijtje in ons hotel alvorens we de reis starten naar de Grand Canyon. De eerste stop is bij een typisch Amerikaans cafetje waar we van hadden gelezen dat dit gewoon leuk is om te ervaren. We hebben hier koffie en een heerlijk stukje taart gegeten (pecan met jack daniels, heerlijk). We vervolgen onze reis en komen door de stad Sedona. Hier bekijken we enkele prachtige bergen (Red Rock Mountain en Cathedral Mountain). Na deze eerste prachtige landschappen vonden we het tijd worden om een Walmart te bezoeken. Hier hebben we een koelbox en heel veel water gekocht. Naast deze Walmart zit een Subway. Toch even naar binnen gegaan en een broodje genuttigd en een medium drinken besteld (welke overigens enorm was, hoe groot moet groot dan wel niet niet zijn dachten we). Tegens een uur of 13uur was het tijd om richting de Grand Canyon te gaan. We rijden door een prachtige omgeving in een heerlijk grote auto en de ene wauw wordt opgevolg door de volgende. We zijn aangekomen bij het park en gaan vervolgens eerst inchecken. We bekijken enkele viewpoint en het is werkelijk waar geweldig. Met geen foto vast te leggen maar we proberen het toch;). We gaan wederom vroeg slapen want we zijn kapot. Morgen weer vroeg op voor een helikopter tour boven de grand canyon.

• 08 Juni 2016 - 06:30

Saskia:

Goeiemorgen deze morgen!!!

Wauwwwww wat een prachtige foto's!!

Jos wil je Karin wel in de gaten houden, ze moet zich ja vasthouden aan een rots

• 08 Juni 2016 - 08:44

Pa Possel:

Wow mooie foto's schitterend. tjonge wat een mooie reis maken jullie.